czwartek, 23 lipca 2009

Maroko Wakacje

Woda w morzu w październiku była bardzo ciepła- 27 stopni Celcjusza, krystalicznie czysta, i spokojna. W zamian spytał czy powąchamy perfumy w jego sklepie Wiadomo ze oni liczą na napiwek, ale czy to nie jest zdumiewająca uprzejmość? ? Dla mnie tanie spanie gdańsk jak najbardziej. Tak jak nie pamięta się zmęczenia po całodniowej wędrówce na szczyt, a pamięta się widok, jaki się www hotele stamtąd roztaczał. Tucyklides przepowiadał, że jeżeli starożytne miasto zostanie porzucone ''odlegle wieki będą bardzo nieskore do wiary w jego możność równej jego sławie''. hotel krynica Po odzyskaniu niezależności siły europejskie zadecydowały, że Grecja powinna stać się monarchią z nie - greckim przywódcą, by lądek zdrój noclegi unicestwić grecką silę walki. Jak widziałam schody zaraz wyciągałam aparat,mój luby mi krzyczał-znowu? ? Ale z góry czy z dołu schodów maroko wakacje zdjęcia nabierały innej perspektywy. Podoga była rewelacyjna (pól dnia z chmurkami) temperatura około 26 stopni, woda w morzu tyleż samo. hotel krynica

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz